My_Life в книги (лято 2015)

Открих малко свободно време, за да напиша няколко реда, събиращи в себе си това изминало лято...макар, че като гледам как температурите са си все едни  и същи, а сме септември, може би лятото не  е съвсем свършило.

Но както и да е. 

Аз съм един приключенец, клатушкащ се по вълните на разнообразието - работата в училище, магистратурата и дипломната (с разработването на специализиран сайт), градинарство (я, забележете, но само това, че моето градинарство е посветено само на декоративни цветя :D ) и книги, книги, книги...книги!

Само се чудя от къде точно да започна. Юли месец предполагам е най-добре, макар че моето лято започна Юни с няколко седмици прекъсване...


Последното от юни:



Навлизаме в юли:
 
 
 
 
 

 

 
Прочетеното през август:
 
 
 
 

 
 

 

- Това е сборник, чиято примиера очакваме през септември, но имах удоволствието да го прочета преди да е влязъл в печат и да се насладя на всеки един разказ...Ревюто обхваща всеки един разказ от сборника по отделно :)






 


Останах изключително доволна от всяка една книга, която прочетох, включително и от онези, които започнах, но поради определени обстоятелства се принудих да затворя и оставя обратно на рафта с книги, за да си чакат реда на дочитането някой ден...Сред тях, колкото и да ми е тъжно да го призная са "Онова лято" на Уорън Уилиг в електронен вариант (може би точно, защото е електронно и ми е трудно да го завърша, иначе ми харесва); "Град на стълби" от Робърт Джаксън Бенет също в електронен вариант (еми...направо да си кажа - болят ме очите от повече от две електронни страници, много неприятно); "Възкресение" - Стивън Кинг (по същите електронни причини); "Крадецът на духове" от Рейчъл Арън - но не знам защо не я дочетох и смятам тези дни да се върна на нея, защото въпросният Крадец ми стана един много любим литературен герой...И? Мисля, че са това книгите, които имам да дочитам.


А "Книжарничката на острова" и "Прилив" още си нямат ревю, но и те са едни от всичките прекрасни книги за лято 2015. 
Сега навлизаме в есенния сезон - септември, октомври...да видим какво ще излезе ^_^



А! И още нещо. Понеже, както обещах в една по-предходна публикация, посветена на книжното бурканче (тема:TBR [Book] Jar - едно разнообразно занимание за неориентирани читатели ;) ) е време да си изтегля листче със заглавие на книга, на която също да обърна внимание, редом с онези, които вече съм си набелязала да чета на дневен ред... 


И късметчето се падна на... "Танц с плащове"! 

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Вазов го е казал - "Опълченците на Шипка" - 1877

Якудза - Японската мафия