Чувствата?

Чувствата?
Странно е, но... и аз не знам как да го опиша, ще опитам с няколко думи...
Какво са чувствата? Не мога да определя просто така, защото съм странен по характер човек и никои чувства не е вълнуват, не се боя, не обичан и не мразя. Това е странното, и все пак ми се струва, че в мен напират хиляди чувства, които искат да излязат, да се проявят, а аз не ги допускам... Може би точно това е някакво чувство, което не мога да опиша, и тук мисля че разбирам какво е страхът от непознатото. Не е точно страх, не знам какво е, но е нещо неопределимо, нещо което ме кара да потръпвам, че в мен бушуват толкова 'неща' за които не мога да си и представям даже... Странно е! Да ,тази дума ще използвам много често явно... Странно е, но е така. Има толкова много неща, които ме заобикалят, които не ми влияят по никакъв начин, просто не могат да ми повли и това ме плаши... ами за напред? Ще се ужася ли? Или пък не, ще разкрия всички тези `неща` по един или друг начин и ще усетя чувствата? Може би... Странно е!

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Цитати от...Цитати за... (Васил Левски)