13- ти Май!

Там Тарам!
И така... днес, на 13- ти май 2008 година аз, да, аз... Аз, навършвам 18 години и... и Кеф!
Всъщност разликата не е много голяма от 17 години и 18, но я има... вече всичко ми е позволено, е, може би не точно всичко, но вече навършвам пълнолетие и свободата настъпва! Разкош и веселба! Някои казват, че от сега нататък идват най- готините години в живота, най- забавните и щастливите, е, надявам се да е така... Ще продължа да живея както до сега, може би само по- отговорна и разумна, но като се има в предвид, че печеля нова свобода, може и да не съм толкова разумна... както и да е, никой няма да ми се сърди, нали?! Та да, както и да е...
Днес, днес на 13- ти май 2008 година и още някой има рожден ден. Моето мъничко, миличко и сладичко братченце... много си го обичкам, а той днес навършва 6 годинки...Разликата във възрастта ни е точно 12 години... Да, истина е, няма лъжа или измама...
И... Е, това е за сега, не бях писала от отдавна, но днес исках да изразя радостта си, макар и малко странно и сложно, под формата на сериозна лигавщина ( не се и съмнявайте в моите способности да се лигавя из нета, дъската ми хлопа тотално ХD ) Предполагам, като четете това можете да уловите колко се вълнувам, и то не заради себе си, че навършвам 18, а заради брат ми... за него щастието е огромно, разстоянието от Земята до Плутон умножено по милиони... Хехе, обаче и аз го описах по такъв начин, но... надявам се, някои, които размишляват поне капчица колкото мен, ще схванат!

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Littera MeiBook House за символите на Feng Shui