Насам- натам и пак тук

Така, така... за чудещите се на моето отсъствие и причината да не съм си "изплаквала" душата в скоро време, да взема да обясня, най- добре ще стане. Та, общо взето тази причина, за липсата и така нататък, се дължи на това, че вече съм студентка. Да! Наистина вече съм и е такава радост, и то с българска филология, точно това което най- много исках от всичко. Сега съм сигурна, че мога да развия писателските си умения и страст още повече. ^^ Наистина... да остана без думи още малко.
Така, така... да поразкажа на кратко някои нещица, имам си две много готини съквартирантки, големи сладурани са и много ме кефят, голям смях пада като си заприказваме за това и онова и то в късно- ранните часове, тоест с петлите ХD
Общежитието ни е суперско, като хотелска стая, чисно тово, с паркет, нови мебели, дограма по прозорците, а стаята ни по принцип се пада североизточна, на първия етаж. То първи, ама пак се налага да минаваме по стълби и то за надолу, голяма простотия, но пък си е добре, няма движение, шумотевица... като изключим, разбира се `озвучителите`, две стаи, няколко момчета, които си отварят вратите и пускат музика до дупка, етажа се тресе, но пък и това е яко, поне пускат готина музика, сутрин.
И пак, общо взето е това, времето ми е съкратено, като се има педвид, че от събота съм в БЛагоевград и се прибрах чак в четвъртък, към девет без нещо май беше. Оказа се, пък и че в курса българска филология сме се събрали над 10 човека от Перник и околия, което е яко и ако програмата за седмицата ни остане, както е и до сега, от четвъртък можем да си се прибираме, но и това е без значение. Лично аз съм супер доволна и много се радвам, че вече съм студентка... студентския живот наистина е много готин.
Това е, на този етап : )


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Littera MeiBook House за символите на Feng Shui