Наистина не зная...

Поредното странно заглавие от моя страна. Но е така...
Наистина не зная какво да мисля, какво да правя и да кажа... просто искам да кажа нещо и да сторя нещо, но не знам какво и това е трудно, мъчително и скучно.
В главата ми вилнеят хиляди мисли, разбъркани и объркани една в друга... Странно!
Опитвам се да се изкажа правилно, да направя нещо добро и да мисля за нещо друго, всъщност аз дори не съм сигурна дали изобщо мисля за едно или друго нещо... Още по- странно!
Животът ми е една абсолютна каша, един необятен хаос. Разреден за околните, но... подреден за мен самата...
Наличието на толкова многоточия след определени думи и изречения е последствие от липсата на подходящи думи за завършек. Глупаво е, но е така и не знам какво да правя вече.
Не, не се оплаквам, а просто споделям, че всичко около мен е хаос и тази сутрин осъзнах едно... Никога не планувай действията си за следващата седмица или дори за следващия ден, защото понякога всичките ти планове отиват по дяволите.
И сега трябваше да съм другаде, да правя друго нещо вместо да пиша безсмислени изреченийца в нечетен от никого сайт, но такъв е живота, така е устроен и така се е подредил и преподреждане не може да се направи, както моя личен живот... колкото и околните да се стремят да го наредят по правилния начин, не могат и само аз знам кое къде се намира в съзнанието ми, кога да го търся и как да го извадя наяве...
И пак го казвам... Наистина не зная...
какво става, какво ще стане, какво да мисля, да чувствам, да правя... наистина не зная!

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Вазов го е казал - "Опълченците на Шипка" - 1877

Якудза - Японската мафия