Осем години...


Днес ще черпя! ^_^

На тази дата преди осем години, поне според хронологията, за първи път съм регистрирала страница, носеща това име и за първи път съм навлязла в блог-пространството...

Създадох My_Life за да пиша за своите интереси, които всъщност започнаха да се зараждат със страстта ми да пиша. А пиша почти всичко - разкази, критика, анализи, резюмета, антонации, уводи, да разисквам философски теми...става ясно предполагам - беше нещо като онлайн дневник. Обаче тогава, именно тогава, когато се зароди идеята ми и когато за първи път стъпих в средите на блог пространството, пишех единствено в един специален вид форуми, известни все още в масовите среди като Форумни РП игри, в които пиша и до ден-днешен, разбира се, но това си ми е останала някаква...детска страст, влечение, хоби и разнообразие, за когато имам време. И муза...Все пак е нещо, което обичам!

Постепенно обаче, записвайки висше и отдавайки се на книгите, започнах наистина да пиша всичко...и да чета всичко.
И много произведения от различни автори ми станаха много близки.

Сега, вече захванала се и с магистратура, ориентирът ми към книгите и литературата изобщо е достигнал толкова високи точки, че блогът все пак може да остане със същото си име и съвсем мимолетна добавка в описанието си, защото то отговаря на всяка една черта от това, което би съдържал животът. А именно - литература, най-вече литература, каквато и да е, книги, автори, издания, учебници дори, но заедно с тях и изкуството, и всичко, което може да бъде описано, пренаписано или обяснено с думи, изразено със стил от букви, с изречения, с някаква частица текст...Един малък мой свят. Книжен свят...
(п.п. Блогът вече може да стане второкласник :D )


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

Якудза - Японската мафия

Брандър Сандерсън в България! [Brandon Sanderson in Bulgaria!] - book blogger meeting