#MerryLittleBookmas

По принцип не ме бива в книжните маратони - каквото и да захвана, планирано, все изскачат няколко десетки други неща, които не ми позволяват да си свърша планираното...четене. Но! Сега е време за празнична почивка, т.е. за седмица в компанията само на книги и благодарение на Дневникът на един книжен тигър попаднах на един интересен книжен маратон, така де - четатон и смятам, че доста добре бих се справила с подрбаните от мен заглавия в различните категории (с изключение на едно, което се оказва задължително...а аз така обичам да чета задължителни неща, че чак на света ще му се завие свят).

Четатонът е наречен #MerryLittleBookmas и е в рамките на 25 декември 2017 до 5 януари 2018...
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Wrapped in Ribbon – Книга, която сте получили като подарък

- Това е книга, която ми беше подарена преди доста време от много скъпа за мен приятелка, едно варненско уникално същество, което е доказателство, че независимо на кой края на света се намира всяка една от нас, то приятелството ни си е все едно и също. Дойде й време да я прочета.
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Smiling’s My Favourite – Книга, която ще ви разсмее

- Серафина, цялата поредица ме очаква и понеже съм запозната идеално добре с всичките отзиви за книгата, съм исгурна, че още от първата ще започна да се забавлявам искрено.
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Silver & Gold – Сребърен или златен цвят трябва да присъства на корицата

- Бива ли без златно и сребърно в корицата, а тази именно, излязла от под майсторските ръце на Елена Палвова и Петър Станимиров съдържа и двата цвята и е просто прекрасно допълнение към избора ми покрай празниците. На следващия панаир ще се сдобия и с останалите части от поредицата :)
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Winter Wonderland – Книга със зимна сцена на корицата 

- "Малката книжарничка край Сена" е книга номер едно със зимен пейзаж в корицата си, отдено че съм любителка на Париж, а и три пъти се връщах до щанда на "Сиела" на Коледния панаир, за да се сдобия с тази книга.
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Fa-hoo-Dores – Груповата книга за четатона 

- Това е може би най-големият ми ужас от към литература, не знам защо, но поради някакви причини конкретно тази книга никога не ме е привличала, което означава, че ако маратонът ми се провали, то ще е заради нея и невъзможността ми да я прочета...поне ми я изпратиха електронна...
Christmas Tree on WhatsApp 2.17
New Year’s Resolution – Книга, която ще ви вдъхнови 

- Тук съм се спряла на две, от които ми беше трудно да реша и които са коренно различни, но схващанията ми за вдъхновение са такива. 
"Седем дни от нашия живот" смятам, че ще е вдъхновяваща поради причината, че около празници едно семейство се събира заедно и всеки е толкова различен, а в последствие се оказва, че макар и семейство те не знаят много за себе си. Причината да я избера е, че покрай празници всяко семейство се нуждае от вдъхновение да се събере, да се опознае, тъй като дори една година да отмине, то ние се променяме и само близостта и контактите ни могат да ни сплотяват.

"Мечокът и Славеят" пък е от онези книги, които биха вдъхновили всеки, вярващ в магията и вълшебствата, в чудовищата и древните предания. Би ме вдъхновила да се обърна по-силно към старите приказки и да се замисля кое от тях всъщност е било измислица...и дали изобщо е имало измислица, защото всяка една бабина приказка е родена от семенце истина...





Christmas Tree on WhatsApp 2.17
Е, това са шест книги, образно казано, които трябва да бъдат прочетени за 12 дни...не звучи никак зле, но пък нищо не се знае.
Е приятно четене и весело посрещане на празниците!

А публикацията, от където е тръгнала идеята за четатона може да прочетете тук :)


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Littera MeiBook House за символите на Feng Shui