9 години "My_Life"!


Преди няколко седмици страницата "My_Life: Книжен блог" навърши година фейсбук съществуване, а днес - на 2 юли блогът (http://ekaterinaes.blogspot.bg/) навършва девет...Девет години, в които темите на писане, стилът и изобщо цялата жанрова култура са се променяли многократно. 

До лятото на 2013 година, когато категорично тропнах с крак и казах, че този блог ще бъде посветен само и единствено на книги и литература.
Да, старите теми, публикации и етикети все още съществуват, за да ми напомнят за това, което беше в началото, което беше през всичките изминали години...

Това са спомени за изминалите девет години. 

Това е моето начало като блогър и първият ми блог, за който отделях дни и нощи безсъние, докато постигна и мъничкото в него.

Мястото, за което все още отделям часове, денонощия дори, за да поправя някой повреден код или притурка, да коригира цветовете, защото в един момент и от друго устройство нещо не ми е допаднало. 

Създадох "My_Life" за да пиша за своите интереси, които всъщност започнаха да се зараждат със страстта ми да пиша. А пишех почти всичко - разкази, критика, анализи, резюмета, антонации, уводи, да разисквам философски теми...става ясно предполагам - беше нещо като онлайн дневник. 

Обаче тогава, именно тогава, когато се зароди идеята ми и когато за първи път стъпих в средите на блог пространството...
Постепенно обаче, записвайки филология и отдавайки се на книгите, започнах наистина да пиша всичко...и да чета всичко.
Всичко!

И много произведения от различни автори ми станаха много близки.
Сега ориентирът ми към книгите и литературата изобщо е достигнал толкова високи точки, че блогът все пак може да остане със същото си име и съвсем мимолетна добавка в описанието си, защото то отговаря на всяка една черта от това, което би съдържал животът. А именно - литература - книги, автори, издания, издателства...

Деветте години с този блог ме научиха на едно постоянство, макар и често все още да се случва така, че в продължение на няколко седмици да няма ново ревю за книга - период, в който се ядосвам на себе си, че няма достатъчно време, но все пак това е моето малко местенце, ще си стои тук, архивът му ще се пълни с бързи записки по последната прочетена книга, красива корица или някой автор, докато аз съм в движение, все ще намирам някоя късна нощ, в която всичко това ще се превръща в публикации :)

Това е. Един малък мой свят, моя малка гордост.

Книжен свят...моят свят за вас, читателите. :)

[My_Life: Книжен блог (My_Life: Book's Blog)]

Коментари

  1. Честит рожден ден, на този страхотен блог! Пожелавам ти още много x9 години! <3 Успех за напред! *праща ти прегръдки* :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря! Прегръдки и от мен ^_^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Вазов го е казал - "Опълченците на Шипка" - 1877

Якудза - Японската мафия