Последиците от Коледния книжен панаир (43-ти Международен Софийски панаир на книгата)



Днешният последен ден от 43-тия Международен Софийски панаир на книгата (в НДК) приключи изключително приятно. 
Не само, че успях да покажа  на семейството защо пролет и зима посещавам НДК и се губя в продължение на часове след щандове и книги, книги, книги, но и се видях с няколко много приятни ми души, запознах се с други, и си тръгнах със стабилна купчина, която...надявам се да стигне до пролетта (а и защото вкъщи вече мястото е много, много ограничено).


Една щателна обиколка из НДК ми даде добър изглед над местоположението на щандовете, особено на онези издателства, до които имах намерение да стигна на всяка цена. На всеки панаир са на едни  и същи места, но на мен си ми трябва време, за да се ориентирам... :D



Благодаря на всички, с които се видях днес, с които се запознах, поговорихме си за книги, споделихме си по нещичко, посмяхме се, поиграхме!

На Христо Блажев на щанда на Ozone.bg, с който си се виждаме всеки път и обожавам книгите, върху които е работил, просто защото издателството му - DejaBook, а също и Ciela имат чудесен избор в книгите, които да издават на български, и страхопочитаемият Кайло Рен от предстоящия седми епизод на "Междузвездни войни" беше сред книгите.
 
 Благодаря и на Йоана Ванчева от Издателска къща ЕМАС, книгата "Ясновидците" е прекрасна и с този цвят на камък обсидиан изглежда вълшебно. 

На Бранимир Събев с новия му сборник - "Априлска жътва" с очарователно посвещение към автографа вътре (и едно специално бонусче) и Издателство ИБИС, зарадваха ме с втората книга от серията за Младия Шерлок Холмс - "Червената пиявица".

  На Александър Торофиев (с който онлайн ме запозна Слави Ганев) и приятната компания от Книги-Игри.Нет - Приключение е да си спомниш, бяха на четвъртия етаж, под "системния номер" 4-4-2 (знаем си я тази система ;) и криеха на щанда си много примамливи заглавия, а при тях се разполагаше и Явор Цанев от Gaiana book&art studio, с който тепърва се запознах (благодарение на Бранимир, също) и можех да изкажа лично възхищението си от последния му сборник - "Home, Sweet Home!".
 
Благодаря и на симпатягите от MBG Books, при които винаги ми  е приятно да засядам (и при които брат ми поигра малко на настолните им игри), и прекрасната вълшебница Весела Фламбурари, с която можех да си поговоря също за първата й книга за Мина - "Мина, магиите и бялата стъкленица".

 Запознах се и  с Милена Ташева от Софтпрес, на която също съм много благодарна за две разкошни книги - "На живот и смърт" и "Книга на тайните".


 От далеч се поздравихме и с Темз Арабаджиева (че достъпът до средата на щанда на Colibri Books ми се видя трудничък и минах само в покрайнините). С Райчо Ангелов също се мярнахме из между щандовете.
 Егмонт България ме зарадваха със своята Харипотърска стена, книгите на "Междузвездни войни" и кадъра с Emil Conrad (и с една коледна шапчица), покрай премиерата на книгата на другия влогър - Цуро ("Блендер"). 

И оставих едно присмехулниче на Издателска къща БАРД, на които имам да благодаря за много неща през тази година.

 



Е, няма как My_Life: Книжен блог да не е доволен от тази ‪#‎Коледа‬!

А покрай мен и блога, и роднините са доволни =) 
Вярно, имаше още много издателства, покрай които исках да застана за по-дълго, още сигурно десетина книги, които исках, но шансът да остана сериозно без място по рафтовете вкъщи е сериозен, така че докато не поразместя - книги няма да купувам, а само ще си правя списъци. ^_^


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Цитати от...Цитати за... (Васил Левски)