Без тема: Само с един куфар, отреден за книги

Идват дните на отмора, почивка от лютия зимен сезон и ленивите есен и пролет...Идват дните на отпуск, почивки по морета и планини, или просто на укриване в къщи от света навън, но с любима книга в ръка, с купичка ядки и чаша кафе...


От няколко дни постоянно наблюдавам нови инови промоции от издателствата ни и толкова много им се радвам, радвам се и на предложенията на различните сайтове и блогове за летни четива и се въодушевявам да си направя един списък и аз. Юни вече е плануван така или иначе, но остава юли, за който съм отредила една специална пясъчно-солена седмица. Ще видим къде ще ме заварят чайките...

Аз няма да правя предложения, а просто ще споделя какво планувам. :}

На първо място в куфара за книги ще поставя "Българ", книгата-игра. След като видях с какъв ентусиазъм и колко бързо, точно за няколко часа, малкият ми брат мина цялата игра и изчете приключенията на книгата, проявих огромно желание и аз да поиграя.

"Безумна луна" на Джим Бъчър е втората книга за почивката. Харесвах сериала за Дрезден, а след като попаднах на първата книга за магьосника миналата година, мисля и в тази отпуска да си отделя малко време за него...
"Книжарничката на острова" е третото четиво. Ще ги редувам по жанр явно, макар че друго такова леко четиво като "Книжарничката" май не съм планувала.

Четвъртата мисля да бъде "Повелителят на сянката" от Джани Вурц или в другия случай "Танц с плащове" на Дейвид Далглиш (а може и двете, ако има време).

Нещо на Мураками задължително. Само че още не съм си избрала...може би "Кафка на плажа" (Темз Арабаджиева ми каза много хубави думи именно за тази книга).

"Конспирация за короната" на Майкъл Дж. Съливан не на последно място, но задължително...че дори може да мине като някоя от първите.

И разбира се, ако остане време - "Флорънс и Джайлс" на Джон Хардинг. Тази книга попадна в мен заради гарвана на горицата си, преди да й прочетя антонацията.









Приятно лято от мен ^_^

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия