Новата 2011 година- преходно!

Ужас- ужас! Същински ужас! Последната ми публикация е от 18ти декември, а сега е 7ми януари... Ужас ХD Да, добре... много лошо от моя страна, че не честитих Коледа и Нова година както подобава, че изтървах да поздравя за именните дни през тази една седмица от Новата 2011 година. 2-0-11... кога стана 11та година от 21 век, не го усетих, но всъщност... не усетих изобщо кога ми мина единя семестър на втори курс- Късно е да честитя сега, но тези които случайно попаднат, нека приемат, че съм честитила на време ( и на патерици не е вече даже )- > колко лошо :/
Редноли е да поразкажа как ми минаха коледните и новогодишни дни? Хм, не е кой знае какво. Дори започнаха изпитите още декември, но пък доволно на този изпит- Христиански култури и български книжовни средища- имам отлична оценка, макар и самият изпит да беше проведен малко като Счупен телефон, каква пародия. После двоен рожден ден на леля ми и дядо ми, на 23и, Бъдни вечер, Коледа, Нова година и една изключителна изобретателност от моя страна и тази на майка ми- торта с късмети :3 Очарователно. Но след това започна вече официалната сесия, на 3ти мина един изпит, не бих могла да го коментирам обаче, на 5ти пък беше следващият- Стара българска литература- пародия, отново. Седи си ми един съгражданин до мен и диктува на друг, намиращ се през двама човека от него О.О И се чува как диктува из цялата зала, обаче студ- студ... наистина го намразих този студ сериозно. И на въпросноспоменатият изпит исках просто една петичка, но имам половинка от горе и висенето от девет сутринта до 12:30 на обяд не успя да е от полза, вместо да получа устно препитване, получих две книги и два реферата, които да напиша по тях до февруари месец -.- И да не се ли отчайвам? " Имам нужда от гигабайти памет! Не, не за друго, за себе си и моята лична памет... тая в главата ми, че няма място вече. :D " ще си ми стои доста дълго време на скайпа, или не, навярно ще го променя във: " И Твърдият диск изгоря!"
Не само, че материалът е странно неразбираем, сложен, претъпкан с терминологични издевателства, но и аз... като за черешка, не мога да си разчитам :D Но няма какво да се направи, писала съм с такива съкращения в лекциите си, че и пиктограф навярно не би разбрал, освен ако не следва
логиката на целия текст в пълен вариант:
"ХIХ в. е век в който в Евр. настъпват промен. в структ. на сем. като цяло; 1 място- пром. в отнош. към Ж. и 2 място- пром. в бр. на дец. Напред. в образ. на Ж. А в З.Е.- дискусии за рол. на Ж."
Само едно цитатче- Из лекции на студентка от филологическия факултет ЮЗУ.
Но черешката, ми се струва, са курсовите работи... не ги осъзнавам, на книги от по стотици страници, малко тип тухли четворки, да се пишат курсови работи от по пет страници. Това е сякаш само съдържанието да бъде преписано...
На, не бива да се оплаквам, макар и всичко изписано до сега да чвучи някак си, като такова. Сама избрах тази специалност и всъщност си я харесвам, макар и да трабва да се четат по безобразен брой книги, е приятно, книгите- те ми помагат да развивам стила си на писане, да обогатявам речника си, да подсилвам музата си и... е, това може би не е чак толкова добро, но с четенето на книги, вкарвам в писанията си още повече метафори... литературата си ме влече : )
И, разбира се, както винаги, изписах сумати редове без особен смисъл, но го направих не за друго, а защото от почти месец не съм писала и съжалявам за това, сама себе си...

А смятам и, че е добре да спомена, че ако не беше един потребител от Magic Kingdom Рп форумът, нямаше да пиша и днес, просто защото бях забравила и нямах време : )
Тенкс, Рой ; )

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Цитати от...Цитати за... (Васил Левски)