Лигаво.

Нямам спиране... Наистина, нещо странно ме прихвана, нещо ми е много весело и май съм решила да разкажа какво правих преди малко, какво правя сега и какво ще правя после. Минало, настояще и бъдеще... забавно! ^^' Та дам, както и да е, това ще е лигавия ми постинг... явно, вероятно, доказано- така е! Хаха... стига толкова безсмислени думички... Такам... какво правих до преди малко, ами да, хапнах, цяла порция пържени картофки с малко сол, но без жнищо друго, бяха притопличи, ама чудо голямо, изядох ги. ^^ Сега пак съм тук, пред компютъра, в интернет, с отворени няколко линка на форуми, любимите ми форумчета и шаря из тях, спамя, но и пиша поне малко от малко логично... не, не спамя много, просто драскам из такива темички... все едно, сякаш някой ще го чете, пък и го пиша защото ми се пише- Много!
Продължаваме, ще предсказвам бъдещето си май, да, ще пусна някое аниме или ще порисувам още малко, но първо ще поровя из нета и тогава, да първо ще е анимето... после рисуването, ще взема и кафе да си направя, че току виж съм заспала върху клавиатурата и утре ще се чудя от де са тия бутони по лицето ми... Мдам, май е това... минало- картофки, настояще- постване из форуми, бъдеще- аниме... е това еживот хора, същински рай!

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия