Краят на срока

Краят на първи учебен срок наближава, всъщност той е утре- 31 януари. Аз обичам да си правя равносметка при всеки край, в случая също... не е нищо особено, очаквах повече от себе си, но и от това което постигнах пак съм много доволна. Само две оценки се различават от останалите, но те нямат определено значение. Голяма промяна претърпяха отношенията ми със съучениците ми, малко караници, интриги и спорове... но и за това не ми пука, някои ги виждам веднъж годишно, пък и сега- втори срок, нещата ще са по- различни, защото повечето сме като настървени и яма да си обръщаме внимание един на друг... или поне така си мисля, може и да се захванем с интригите още повече. Честно казано ама хич не ми пука! Единадесети клас съм, още една година с тях и готово... но равносметката никога не отсъства, като за резултат мога да кажа направо- първи срок мина доволно и приключи доволно!

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Пришълецът от Палеогена в Пернк {BlogMas - Ден 11}