Анивенчър 2009 - какъв кеф!


И така... Анивенчър 2009 мина, оу, и беше страхотно. Наистина бях само в събота, тоест на първия ден, но останах страшно очарована. Запознах се с толкова много хора, наистина на някои не им помня имената или никнеймовете, но щом вече се знаем, май не е много проблем, кой знае ( да ме извинят тези, с които се запознах наистина ^^ ). Ставаха големи майтапи, първо със сладурите на входа, които ми искаха да им разваля пари, че те направо ми взеха всички дребни и ми мърмореха защо си взимам гривничка- пропуск( билетче) само за един ден, ама нямаше как, в неделя хич нямаше да имам възможност да присъствам, нищо че така много исках и беше и по- яко. После на откриването, леле, влязох няколко минути преди началото и като ме почнаха от първия ред да ме разпознават... ми да, аз съм kat от manga.bg :) Участвах в томбола, спечелих, голям кеф. Имам си Шин манга и Любовен квадрат+ на Джудит Парк, как я обичам тая мангака. Лекциите също бяха невероятни и много интересни ( поне на тези, които присъствах или прекарах малко време ). Ключодържателчета, стикерчета и така нататък, всичко имаше, но не за всичко имаше финанси. Мейд кафто беше страшно сладурско, язък за тези които са го пропуснали, падна ми се една мейдка с камшик и белезници, била лоша викат- да бе да (!), предполагам че и Хост клуба е бил същия, че и по- як. Снимките, ще видите нямам толкова много уви, защото повечето ми занимания бяха над видеоклипове, за което Аригато на водещата Ани- сама за лекцията " От белия лист до томчето", цялата я имам на видео, много ме израдва, също и уъркшопа за сгъване на Оригами, който Дора- семпай проведе, само че лаленцето ми остана без чашка, падна ми батерията на апарата и угасна ,та трябваше умствена дейност да влагам, за да го запомня как се сгъва. Както и да е, тези дни и видеото ще кача и пусна ( ако ми остане време покрай това записване в Благоевград и разбира се, ако не ме мързи [с главно М]), Арт конкурса беше готин, а пък на AMV контеста беше уникален, така не се бях смяла от бая време, евала на авторите! Разбира се, моите лбимци са били и наградени съответно.
Айде стига толкова... до година пак и то двата дни, без изключение! ^^


Ето малко снимки: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406647
Ето и торента с AMV-тата http://animeobsession.net/index.php?page=torrent-details&id=37bb15cdff1ab16727a777f1b012d3eef1ea54ba

Коментари

  1. Здравей, kat! Случайно попаднах тук, търсейки отзиви и статии за Анивенчър! Аз съм Анито (с лекцията за манга, да) и съм много щастлива, че лекцията ми ти е харесала толкова! Аз и другите от екипа много ти благодарим за милите думи! Исках да те питам дали ще можеш и да качиш видеото от лекцията. Ако не искаш да го правиш тук, можеш и да пратиш мейл на пощата на НАКАМА. Благодаря ти предварително.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Вазов го е казал - "Опълченците на Шипка" - 1877

Якудза - Японската мафия