Пролетен Базар на Книгата! [19 - 24 май 2015]

За поредна година НДК става дом на три етажа книги, разпръснати  иподредени ,скупчени уютно една до друга, заедно със своите издатели, автори, преводачи, редактори и...лудите си читатели. ;)



Програмата излезе и е впечатляваща, естествено, затова няма да я копирам - просто ще споделя линка. 

 
А и плакатъ е много свежарски~





За съжаление си е, за голямо мое съжаление, че не се отваря възможно за присъствие всеки ден, затова пък съм си набелязала един конкретен. И понеже съм решила да си посветя тази година на Пратчет (28.4.1948 - 12.3.2015), ще яхвам метлата и с идеята да обиколя Света на Диска, ще "тичам" по етажите. Набелязала съм си няколко заглавия, набелязала съм си няколко срещи и занимания - калиграфията не е за изпускане в никакъв случай! 

...Все повече си мисля обаче, че някой трябва да ме върже на едно място и най-сетне да напиша онези седем ревюта за последните прочетени книжки, преди да започна да се запасявам с нови за лятото :D 

                                                                                                         Та...съботата~


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Вазов го е казал - "Опълченците на Шипка" - 1877

Якудза - Японската мафия