Приемате ли различните религии?

Личното ми мнение по въпроса:

От години съм в постоянно обкръжение от пагани, атеисти, католици, мюсюлмани и християни от една или друга славянска страна, така че ги приемам, дори ми е интересно някой мюсюлмански българин да ми разказва за техните традиции и празници, вълнуващо е просто.С паганите е по- трудно да се контактува, те си вярват в техните окултни божества и много трудно могат да схванат смисъла на другите религии, но и това не е проблем. Приятелите и познатите ми са всякакви, буквално. Православна съм си, силно вярваща, но пък никога не бих отхвърлила други религии, богове и така нататък, били те Алах, Буда, шинтоизъм и другите областноазиатски, египетските Ра, индийската Кали и подобни.


E. Mei. Drieykora

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Цитати от...Цитати за... (Васил Левски)