"Краят на началото..."

Отново интересно заглавие, нали? Както и да е ( това започнах прекалено често да го използвам май ХD) Няма значение ( ето пак... ) Хъх. Да, добре...
С тази тема имам на предвид, че идва края на срока, на първи учебен срок. За някои е кеф, но за други си е чиста мъка, на мен лично си ми е добре, но няма да говоря за себе си, доволна съм, само се надявам да не стане гаф с оценката ми по френски, но... Добре. Хубаво, продължавам... За някои е голямо мъчение, предполагам защото учителите са започнали масов тормоз с изпитвания и контролни. Такива учители са масово явление именно в края на срока и в последният момент са способни да си променят мнението за дадена оценка. Тъкмо, когато някой си мисли, че си е уредил желаните оценки, може да се окаже, че или оценката му е понижена или пък повишена, и в двата случая е изненадващо, но в първия е адски гадно и... е, такива учители си заслужават неуважението.
Добре, добре... всъщност защо ли пиша това? Може би защото си нямам друга работа, на път съм да се побъркам заради матурите и всички тези примерни тестове и упражнения, така че веро0ятно искам малко разнообразие или просто... просто имам желание да плямпам празни приказки тук, точно тук... Забавно и малко глуповато, та, да... както и да е ( за пореден път ХD ) До следващото ми странно и нелогично писане...

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Littera MeiBook House за символите на Feng Shui