Влюбен във фантазия...

Какво е да си влюбен? Може би мнозина знаят и са изпитвали това невероятно чувство. Но дали наистина е така? Преди време и аз смятах, че съм влюбена в някого, но уви не беше така, скоро осъзнах, че не изпитвам нищо към него, а тази любов от къде ли беше? Не знаех, но и спрях да се чудя и да търся отговора, но... сега мисля че открих, без да се стремя да го търся, без да искам, открих отговора на загадката и той се криеше във фантазията... Да си влюбен в някого, когото ти си сътворил чрез въображението си, фантазията ти му е вдъхнала живот около теб и мечтаеш, мечтаеш и желаеш той да е истина... Създадох перфектният за мен човек, въображаема любов, но наистина силна, обичам някого когото сама съм сътворила с мислите си и съм се опитала да прехвърля тази любов на реалния, но не успях... Обичам друг, обичам някого, когото аз създадох, по свой си начин, такъв какъвто го желая, и го създадох и той да ме обича, както никой до сега... Той е перфектният, идеалният за мен човек, но е само илюзия, моя фантазия, която след време ще трябва да заменя с реалността. Но до тогава, докато не открия идеалния в реалността, перфектният във фантазията ми ще властва над сърцето ми... Обичам го и винаги ще го обичам, защото е мой, защото ми принадлежи, а и аз принадлежа на него...

Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Акашовите записи - форум мнения

За Любовта... / есе /

Littera MeiBook House за символите на Feng Shui